kontakt@wavebrand.pl14 613 62 98
Ładowanie produktów...

Social media – wizerunek marki i budowanie społeczności

Celem oferowanego przez nas szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy o serwisach społecznościowych i poprowadzenie jego uczestników w stronę trafnego doboru kanałów do komunikacji celów marketingowych i opracowywania treści do nich dostosowanych.

Dowiesz się na nim m.in.: jak wykorzystać potencjał social media w budowaniu świadomości marki, jak planować długofalową obecność marki w mediach społecznościowych, jakie kanały komunikacji masz do wyboru, jak działać a jak nie działać w mediach społecznościowych, czy i jak można zmierzyć efektywność takich działań i wiele innych kwestii związanych z szeroko rozumianymi mediami społecznościowymi. 

Program szkolenia: 

social.jpg

1. Social media a strategia komunikacji

- Strategiczne elementy pracy w przestrzeni social media.
- Kluczowe pojęcia i trendy, podstawy strategii i taktyki komunikacji w mediach społecznościowych.
- Kluczowe elementy tworzenia planu obecności marki w mediach społecznościowych.
- Określanie wskaźników efektywności komunikacji. 

2. Content w social media

- Najnowsze trendy w content marketingu.
- Charakterystyka grup odbiorców przed tworzeniem treści.
- Piramida contentu i sposoby jej wykorzystania.
- Rodzaje treści do mediów społecznościowych z przykładami i zasadami ich dystrybucji.
- Jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać?
- Specyfika różnych pokoleń – kim są i jak się z nimi komunikować: Baby Boomers, Generacja X, Generacja Y (Millenialsi), Generacja Z, Generacja Alfa.

3. Paid Social – tajniki płatnej reklamy na Facebooku

- Omówienie struktury kampanii reklamowych na Facebooku.
- Wybór celu a optymalizacja reklam – omówienie działania algorytmu stojącego za reklamami na Facebooku.
- Jak dobierać budżet reklamy na Facebooku – ile właściwie trzeba na nią wydawać?
- Formaty i możliwości targetowania na Facebooku.
- Wykorzystanie piksela Facebooka do precyzyjnego pomiaru efektywności działań.
- Najczęstsze błędy płatnej reklamy i sposoby na ich uniknięcie.

Do kogo kierowane jest szkolenie?

- Marketerów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku marki w internecie. 
- Przedsiębiorców, którzy chcą budować społeczność wokół marki w social media. 
- Brand managerów, którzy planują działania marki w Social Media. 
- Osób, które dopiero planują samodzielnie rozpocząć działania firmowe w mediach społecznościowych. 
Szybki kontakt

Możesz się z nami skontaktować w tradycyjny sposób i uzyskać wszystkie potrzebne informacje.

Z radością usłyszymy o Twoim projekcie

Teraz Twoja kolej. Napisz do nas i pozwól nam Cię zaskoczyć.

brief

*Dzięki wysłanej wiadomości poznasz nasz pomysł na Twój projekt i orientacyjną cenę naszych usług.

Agencja reklamowa