Celem oferowanego przez nas szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy o serwisach społecznościowych i poprowadzenie jego uczestników w stronę trafnego doboru kanałów do komunikacji celów marketingowych i opracowywania treści do nich dostosowanych.
Dowiesz się na nim m.in.: jak wykorzystać potencjał social media w budowaniu świadomości marki, jak planować długofalową obecność marki w mediach społecznościowych, jakie kanały komunikacji masz do wyboru, jak działać a jak nie działać w mediach społecznościowych, czy i jak można zmierzyć efektywność takich działań i wiele innych kwestii związanych z szeroko rozumianymi mediami społecznościowymi.
1. Social media a strategia komunikacji
- Strategiczne elementy pracy w przestrzeni social media.
- Kluczowe pojęcia i trendy, podstawy strategii i taktyki komunikacji w mediach społecznościowych.
- Kluczowe elementy tworzenia planu obecności marki w mediach społecznościowych.
- Określanie wskaźników efektywności komunikacji.
2. Content w social media
- Najnowsze trendy w content marketingu.
- Charakterystyka grup odbiorców przed tworzeniem treści.
- Piramida contentu i sposoby jej wykorzystania.
- Rodzaje treści do mediów społecznościowych z przykładami i zasadami ich dystrybucji.
- Jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać?
- Specyfika różnych pokoleń – kim są i jak się z nimi komunikować: Baby Boomers, Generacja X, Generacja Y (Millenialsi), Generacja Z, Generacja Alfa.
3. Paid Social – tajniki płatnej reklamy na Facebooku
- Omówienie struktury kampanii reklamowych na Facebooku.
- Wybór celu a optymalizacja reklam – omówienie działania algorytmu stojącego za reklamami na Facebooku.
- Jak dobierać budżet reklamy na Facebooku – ile właściwie trzeba na nią wydawać?
- Formaty i możliwości targetowania na Facebooku.
- Wykorzystanie piksela Facebooka do precyzyjnego pomiaru efektywności działań.
- Najczęstsze błędy płatnej reklamy i sposoby na ich uniknięcie.
Możesz się z nami skontaktować w tradycyjny sposób i uzyskać wszystkie potrzebne informacje.