Identyfikacja wizualna jest kluczowym elementem komunikacji i strategii rynkowej danej marki. To nie tylko wymyślenie i zaprojektowanie grafik, lecz spójna
i nierozerwalna koncepcja prezentująca markę na zewnątrz.
Etap I - Analiza marki
Zapoznanie się z ideą marki, przeanalizowanie rynku i konkurencyjnych firm. Pozwala to na lepsze zrozumienie działalności marki dla której tworzony jest branding
i dokładniejsze dopasowanie jej do grupy potencjalnych klientów.
Etap II - Koncepcja wizualna
Rozpoczęcie prac związanych z identyfikacją wizualną, tworzenie koncepcji znaku marki, dopasowanie odpowiedniej kolorystyki oraz typografii współgrającej z całościową koncepcją. BrandBoard zawierający logo oraz powyżej wspomniane elementy zostaje wysyłany do akceptacji. Po jego zatwierdzeniu, lub ewentualnym naniesieniu poprawek przesłanych przez Państwa przystępujemy do kolejnego etapu.
Etap III - Księga znaku (w pakiecie STANDARD i PRO)
Stworzenie księgi znaku w której zawarte będą:
Etap IV - Księga identyfikacji wizualnej (w pakiecie PRO)
Opisuje elementy systemu identyfikacji oraz sposoby i zasady ich wykorzystania. Zawiera przykładowe projekty graficzne dla wybranych materiałów promocyjnych firmy takich jak: